Thursday, August 19, 2010

19 Ogos 2101

Assalammualaikum.......


Selamat pg my blog... ari ni aku ada test kol 9 kang. x tau la apa yg lect aku nak tny dlm test tu. huh..huh.. harap senang la. /please wish me luck ok... ;p


smlm aku dah siapkan 2 form tuk aku nye assgmnt yg aku sebut sblum ni. klu ikut form tu x susah mana tp bila nak sesuaikan ngan template peh..... amik masa tu... nak adjust ni la nak adjust tu la. /blur ngade2 tol. tp alhamdulillah, dpt jgk aku siapkan 2 form walaupun susah. lps test esok nak kena smbg wat form yg seterusnya. form yg seterusnya lg bnyk songeh. sabar je la. bdk group aku tu x tau la apa yg dia nak wat. dia tu pandai puji ke, coz nak amik ati. dia ingat aku ni mudah termakan puji kot. pigi dah... klu puji tu dpt siapkan keje x pe jgk. pg2 lg dah wat aku nak maki dia ni.


ok la.. drpd aku kurangkan pahala aku bln pose ni baik aku smbg study. da... /bye

No comments:

Post a Comment