Tuesday, August 17, 2010

17 Ogos 2010

Mari bersahur!!! (mcm awl je lg...)

Baru je bgn dari tido.. Skrg energy aku dah jd 100% so blh la aku memeningkan pale aku wat keje yg br bertambah ptg td. huh..huh..

Ptg td, aku br je dpt malapetaka dgn ditakdirkan pair dgn sorg bdk ni(sesuai ke aku panggil dia bdk, mcm tua dr bapak aku je.. /hmm ). sblum ni aku mmg dah tau perangai dia tp aku x amik pusing langsung coz aku x penah telibat dgn dia tp hari ni suddenly aku terpaksa rela pair dgn dia. /omg td aku baik punya nak ngelak dr kena pair ngan dia tetibe je Dr  tny aku. nak x nak aku kena jgk jwb yg aku x de partner agi. cm siot je.. tu br satu. mula2 aku think positive tp.... bila kami duk bincang blh plak dia kata kat aku dia ni x de background dlm programming, so dia nak wat sesame ngan aku. dia nak aku ajar dia. lg tmbh bala. /no bila aku dgr tu aku dah dpt tangkap maksud dia yg dia nak suruh aku buat la tu.. dah ko smbg kat fakulti komputer ko kena la blaja, nama pun IT management, bkn management sj. klu ko tau yg ko x penah mengadap benda2 cm gini, gi la smbg kat fakulti pengurusan. wat aku bengkek je ngan statement dia. dah la aku ni malas nak bising. jd apa aku blh wat, PASRAH je la.. time kasih la my blog coz aku blh tulis rasa x puas ati aku kat sini. huh..huh..

ari rabu ni aku ada discussion ngan dia. jd aku nak tgk perangai dia cm ne. klu mcm yg aku jangka mmg betul la kata cousin aku yg spesis diorg ni mmg suke nak amik kesempatan dr kite. especially pd org yg x bnyk bunyi + nmpk mcm naif.

ok la.. nanti aku update lg apa akan jd next meeting.

No comments:

Post a Comment