Thursday, August 12, 2010

12 Ogos 2010

/hihi I'm backkkkk....

Dah 2 ari x update blog. konon2 nak update mlm menjelang pose, tp selamat... semua gara2 keje yg belambak. ptg tu dah rasa penatnya tp still maintain lg, tp bila dah terlelap... paham2 je la. klu bom meletup kat sebelah pun belum tentu aku bgn.. :p nasib sempat sahur, tu pun dah kol 5 pg. mama yg kejutkan klu x selamat kali kedua... sblum tido aku dah kunci jam kol 2 tp langsung x sedar. bkn 1 jam aku kunci tp 2. bkn tido dah namanya tu tp PENGSAN...

Waktu bgn sahur tu ingat2 nak update la blog, tapi.... tetibe je, problem kat DNS. hampeh tol.. aku bajet kejap je la tp.. smpi mlm td x de. (padan muka aku)

Kelas pg td:
Kenapa la tiap kali aku masuk kelas ari Khamis je aku rasa mcm masuk kelas kanak2. padahal semua umur tua dr aku. bkn je tua, tp dah ada experience keje lg. waktu aku kelas ngan bdk sebaya pun x mcm ni. mungkin bdk2 sebaya aku semua nak tunjuk MACHO kot.. "Don't worry sir, we can do it." /wahaha susah tol kelas ngan org2 asing ni.. bnyk sungguh songeh diaorg. dah la nak gaduh ngan T.A tp x de knowledge, mmg kena smash ar ngan aku. HAMEK KO... 

Nasib lps ni dah x de kelas, so blh relax sambil smbg keje yg bertimbun semula. Ujung mggu ni adik aku nak dtg tmpt aku, syok ckit... ada kwn nak bebuka dan bersahur(walaupun dia jarang bersahur) + yg penting org yg dpt aku buli. /wahaha

Okey la... nanti aku smbg celoteh aku lg...tp seblum tu.. harap2 x terlmbt lg... :D


SELAMAT MENUNAIKAN IBADAT PUASA DI BULAN YG MULIA INI, BULAN RAMADHAN...

No comments:

Post a Comment