Sunday, January 3, 2016

KAWAN

Pic credit to http://mforum.cari.com.my

Pernah tak korg alami perkara sebegini?

Org lain : kome ade kawan?

Diri sendiri : ade.. ramai.. kawan sekolah, kawan belajar, kawan keje, kawan fb..

Org lain : bkn kawan itu.. kawan lain?

Diri sendiri : kawan lain? Kawan giler2 ade, kawan serius pun ade..

Org lain : ishhh kome ni!! idok paham atau buat2 tak paham?? Kawan istimewa la..

Diri sendiri, dari byk jwb terus terdiam.. tetibe bunyi cengkerik.. krik~~krik~~ muka pun ijau.. hahaha

KAWAN.. ade mcm2 jenis kawan dlm dunia ni.. ade yg kite senang berkawan, ade juga atas nama kawan je..

Aku pun ade ramai kawan.. dr sek smpi la keje skrg.. tp bile dah keje ni bnyk dgn kawan sekerja.. sbb kawan ni yg kerap jumpa.. kawan2 aku pun ade mcm2 jenis & mcm2 perangai.. lelaki ade, pempuan pun ade.. tp aku ni ade sejenis perangai dr dulu smpi skrg.. memilih kawan pempuan.. sbb tu aku x ramai sgt kawan pempuan yg rapat dgn aku.. aku kurang minat pempuan yg perangai ngade2, gedik & over girlish.. susah nk handle, so aku amik langkah selamat, berkawan tp tak rapat.. #poyotau

Berbalik pada soklan kat atas sanun, susah tau nk jwb... huh..huh..

Nanti aku update cite pasal kawan lagi.. sebenarnye bnyk aku nk merepek meraban tp hati mcm tak tenang je mlm ni.. nanti la ye..

No comments:

Post a Comment