Tuesday, October 19, 2010

mY wEEkEnD...

/hihi

dah 2 weekend aku rasa hidup aku kembali ceria walaupun keje agak bertimbun...  :D

weekend 2 mggu sudah aku g kenduri kawin 1 of my senior, yg bestnya dpt jumpa senior2 yg lain sambil borak2 and mengimbau kenangan dulu2. best sgt rasanya... waktu tu jgk kami planning nak wat reunion utk kitaorg coz dah lama kitaorg x de aktiviti bersama2.

pekara yg paling x best waktu tu..... ada ke patut aku g air terjun gunung ledang dgn bebaju kurung bertudung lilit... /floor sedangkan aku ni bkn senang nak berbaju kurung. huh..huh.. sbbnya abg shah x confirm yg akak2 lain nak mandi air terjun jd dia pun x hint la kitorg suruh bwk bj lebih. huh..huh.. tp ok la... dpt g jln2 weekend tu..

last weekend plak lg best... aku join junior aku g camping... dah lama aku x g camping. diaorg antar invitation emel ari khamis, jd aku pikir "ala..lmbt bgtau ar.. aku ada keje nak buat ni, lg pun adik aku nak dtg sini plak.", kesimpulannya x gi ar.. tetiba dlm 30 minit lps tu... danial dtg lab aku, bincang2 cikit terus aku tukar plan. tp hidup aku agak serabai la nak kena cover blk plan yg aku wat sblum ni.. dan akhirnya kami bertolak kol 2.30 ptg ari jumaat... kat sana dpt aku jumpa junior2 yg dah lama kami x jumpa. tetiba aku terasa diri ini agak tua sbb aku dah ada 3 batch junior yg dah grad. yg ada skrg ni junior batch yg ke-4. apa2 pun korg semua mmg BEST...

No comments:

Post a Comment